The irsherkat.ssaa.iق Diaries

Wiki Article

با توجه به موارد ذکر شده، اولین موردی که باید مورد توجه قرار داد، زمینه کاری و نوع موضوع فعالیت شرکت می باشد.

در این صفحه با مراجعه به فهرست اطلاعات، میتوانید روی موضوع مورد نظر خود کلیک کنید.

در صورتی که قصد استعلام و مشاهده اطلاعات عمومی اشخاص حقوقی را دارید، می توانید به سامانه  مراجعه نمایید و با وارد کردن شناسه ملی اقدام به دریافت اطلاعات اشخاص حقوقی کنید.

برای رهگیری بسته خود و اطلاع از آخرین وضعیت می‌توانید با وارد کردن کد رهگیری پیامک شده، شماره بارکد یا کد قرارداد در کادر زیر، از وضعیت بسته خود مطلع شوید.

در این مرحله از مراحل ثبت شما باید میزان سرمایه و سهام را وارد کنید، یاد آوری میکنیم که در صفحه اشخاص شما به اسم شخص اشاره داشتید که سرمایه گزار است، در اینجا باید سمت او را در شرکت و یا موسسه معین کنید و در کادر بنویسید.

ثبت نام در خبرنامه ایمیل: لطفا ایمیل خود را وارد کنید آدرس ایمیل را صحیح وارد کنید.

Language claimed in HTML meta tag should match the language basically applied online webpage. Normally Ssaa.ir may be misinterpreted by Google and various search engines like yahoo. Our provider has detected that Persian is used about the website page, and it matches the claimed language.

برای مشاوره استفاده از امکانات سامانه سازمان اسناد و املاک کشور

متاسفاه هیچ روشی برای استعلام خلافی متور سیکلت نیست. برای استعلام خلافی موتور سیکلت باید به مراکز راهنمایی رانندگی و یا دفتر پلیس ۱۰+ مراجعه نماید.

در پایان تصویر امنیتی را وارد نموده و دکمه جستجو را بفشارید.

با ورود به صفحه ی مدارک با توجه به نوع شرکت، مدارکی را که متقاضی باید ارائه نماید به صورت خودکار نشان داده می شود. قابل توجه است که get more info عدم تایپ کامل متن صورتجلسه در قسمت مشخص شده باعث رد پذیرش و عودت اصل صورتجلسه توسط پست می گردد.

۲فراهم کردن اطلاعات دقیق مرتبط با زمین شناسی و استفاده از این اطلاعات توسط سازمان ها و نهادهای دولتی مربوطه در مطالعات مرتبط با حوادث طبیعی از جمله جا به جایی گسل، زلزله وسیل و ساخت سدها و سازه های بزرگ

در صفحه ی مربوط به شعب، در صورتی که شرکت یا موسسه نیاز به تاسیس شعبه داشته باشد اطلاعات آن را در این صفحه وارد نمایید و در قسمت مربوط به سمت ها در شعب سمت شخص و مدت تصدی را تعیین کنید.

در حال حاضر و بعد از طی مراحل گفته شده، شما اطلاعات نهایی را دقیق و کامل وارد رایانه کرده‌اید و به این ترتیب تائید پذیرش را دریافت نموده‌اید، از ir.sherkat.ssaa این لحظه به بعد شما قادر خواهید بود تا هر زمان که لازم باشد وارد سامانه بشوید،کد رهگیری بگیرید و تصمیمات اخذ شده را مشاهده کنید به این ترتیب شما برای پیگیری میتوانید از طریق ورود به سامانه اقدام کنید ونیازی به مراجعه حضوری ندارید.

Report this wiki page